We add value by creating impactful digital solutions.

Waarde creëer je door altijd de eindgebruiker als middelpunt te nemen

Bij het ontwikkelen van digitale producten zetten wij de gebruikers voorop. Zij zijn randvoorwaarde voor het succes van uw platform en app. Middels Google Design Sprints hebben wij in een week een op de doelgroep getest prototype klaar. In verschillende sprints bouwen wij spoedig van een proof of concept naar een MVP. Het resultaat is een live applicatie die zo succesvol mogelijk is. Omdat wij continue op de doelgroep testen of het idee werkt.

Wij zijn oprecht pas gelukkig als de gebruikers en de opdrachtgever blij zijn. Wij gaan voor goud. Daarom hebben wij naast onze tech heavy front,-backend,- en mobile developers ook onze eigen designers, data analisten, UX designers, customer experience specialisten, testers en scrum gecertificeerde customer success managers.

Alle ingrediënten zijn aanwezig om de beste digitale producten te bouwen en onderhouden.

continue

Het Label A framework: bouw eerst dat wat het meeste oplevert.

Het Label A framework: bouw eerst dat wat het meeste oplevert.
Business Opportunity
Prototype

Business Opportunity

Na het formuleren van een heldere probleemstelling werken we jouw business opportunity uit tot een concept. Ons multidisciplinair team werkt samen met jou naar een oplossingsrichting toe. "Welke doelen streven we na met het beoogde digitale platform?", is onze belangrijkste vraag. Met deze oplossingsrichting kan jij je stakeholders informeren of de oplossingsrichting onder de doelgroep valideren.

Greenwheels

Met Greenwheels maak je gebruik van deelauto’s in je omgeving, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken om vervelende verzekeringen, belastingen en onderhoud. Omdat je de auto’s in een handomdraai moet kunnen reserveren, werd Label A gevraagd om een oplossing te bouwen.

Swapfiets

Swapfiets bevond zich in de transitie van start-up naar scale-up en voelde de noodzaak om het groeiende aantal gebruikers één digitale plek voor al hun Swapfiets-zaken te bieden.

Porsche24

Hoe kun je Porsche rijders belonen voor wat zij het liefst doen: rijden. Met deze vraag in het hoofd zijn we met PON Porsche Import aan de slag gegaan om een loyaliteitsprogramma te bouwen dat Porsche rijders beloont voor het rijden en deelnemen aan events.

Oplossingsrichting
Proof of Concept

Oplossingsrichting

Vanuit de oplossingsrichting werken we naar een duidelijk afgebakend concept. In deze fase werkt ons multidisciplinaire team een concept uit tot prototype.

Het prototype valideren we onder de doelgroep en toetsen we tussentijds bij de stakeholders. Hieruit wordt duidelijk wat het benodigde budget voor realisatie en doorontwikkeling is. Ook wordt op hoofdlijnen de planning voor de komende periode duidelijk. Ons belangrijkste doel in deze fase is inzicht geven hoe het te ontwikkelen digitale product gaat bijdragen aan de gestelde doelen.

Realisatie MVP
Minimum Viable Product

Realisatie MVP

Van een kans of idee naar een werkend digitaal platform. In deze fase wordt de eerste publieke versie van jouw digitale product opgeleverd. Dit betekent dat er daadwerkelijk gebruik gemaakt kan worden van het product! Ons team levert gedurende deze fase - tot aan de live-gang - elke 2 weken een nieuwe versie van het platform op.

Greenwheels

We ontwikkelden een app die vooral focust op user experience. Gewenste functies waren o.a. snel een auto reserveren, een huidige boeking wijzigen, eerdere en toekomstige reserveringen bekijken en het gaafst van allemaal: de auto met één swipe unlocken.

Swapfiets

Te gekke service, simpel gemaakt is waar Swapfiets voor staat. We bouwden een app waarin de gebruiker binnen enkele klikken een swap kan aanvragen, de locatie van zijn/haar Swapfiets kan pinnen en de dichtstbijzijnde Swap-store kan weergeven. Alles wat je nodig hebt, gebundeld in één app.

Porsche

In de MVP van Porsche24 wilde Porsche o.a. nieuws, evenementen, trainingen en de mooiste routes van europa verwerken. Dit alles moest met een vorm van gamification aan elkaar gekoppeld worden.

Continue en fact based optimaliseren

Meten is nog geen weten. Meten is constateren. Onze data-analisten transformeren gebruikersdata naar inzichtelijke overzichten; in woord en beeld. Zodat rapportages veranderen in sturingsinformatie waarmee het digitale product continue geoptimaliseerd wordt.

Zodat we we eventuele constructie- of design fouten voor zijn. Feitelijk kijken we gewoon in de toekomst van uw gebruikers.

Bekijk alle cases

Meer weten over Label A?

Dit is Oscar Kolthoff, Managing Partner van Label A. Onze missie is om impact te maken in de wereld en waarde toe te voegen voor gebruikers en klanten via hun digitale oplossingen.

Wil je meer weten over onze diensten? Neem dan contact met Oscar op.